אנחנו, במחלקה להוראת המדעים, כל הזמן מתחדשים… הגעת לעמוד חדש שעדיין נמצא בתהליך עבודה. העמוד יתעדכן בקרוב אז כדאי להמשיך ולעקוב!
ואם זה ממש דחוף – תמיד אפשר ליצור איתנו קשר גם במייל: dina.bartov@weizmann.ac.il
מחקר מלווה
משהו על המאמרים …. טקסט טקסט טקסטמשהו על המאמרים …. טקסט טקסט טקסטמשהו על המאמרים …. טקסט טקסט טקסט
Bar, C., Dorfman, B. S., & Yarden, A. (2022). Introducing Authentic Datasets into the Biology Classroom: Teachers’ Considerations when Designing Digital Instruction Units. In Proceedings of the 16th International Conference of the Learning Sciences-ICLS 2022, pp. 227-234. International Society of the Learning Sciences.
Bar, C., Dorfman, B. S., & Yarden, A. (2022). Introducing Authentic Datasets into the Biology Classroom: Teachers’ Considerations when Designing Digital Instruction Units. In Proceedings of the 16th International Conference of the Learning Sciences-ICLS 2022, pp. 227-234. International Society of the Learning Sciences.
Bar, C., Dorfman, B. S., & Yarden, A. (2022). Introducing Authentic Datasets into the Biology Classroom: Teachers’ Considerations when Designing Digital Instruction Units. In Proceedings of the 16th International Conference of the Learning Sciences-ICLS 2022, pp. 227-234. International Society of the Learning Sciences.
Bar, C., Dorfman, B. S., & Yarden, A. (2022). Introducing Authentic Datasets into the Biology Classroom: Teachers’ Considerations when Designing Digital Instruction Units. In Proceedings of the 16th International Conference of the Learning Sciences-ICLS 2022, pp. 227-234. International Society of the Learning Sciences.