אנחנו, במחלקה להוראת המדעים, כל הזמן מתחדשים…
הגעת לעמוד חדש שעדיין נמצא בתהליך עבודה.
העמוד יתעדכן בקרוב אז כדאי להמשיך ולעקוב!
ואם זה ממש דחוף – תמיד אפשר ליצור איתנו קשר גם במייל:
dina.bartov@weizmann.ac.il
משהו על המאמרים …. טקסט טקסט טקסטמשהו על המאמרים …. טקסט טקסט טקסטמשהו על המאמרים …. טקסט טקסט טקסט
Bar, C., Dorfman, B. S., & Yarden, A. (2022).
Introducing Authentic Datasets into the Biology Classroom: Teachers’ Considerations when Designing Digital Instruction Units.
In Proceedings of the 16th International Conference of the Learning Sciences-ICLS 2022, pp. 227-234. International Society of the Learning Sciences.
Bar, C., Dorfman, B. S., & Yarden, A. (2022).
Introducing Authentic Datasets into the Biology Classroom: Teachers’ Considerations when Designing Digital Instruction Units.
In Proceedings of the 16th International Conference of the Learning Sciences-ICLS 2022, pp. 227-234. International Society of the Learning Sciences.
Bar, C., Dorfman, B. S., & Yarden, A. (2022).
Introducing Authentic Datasets into the Biology Classroom: Teachers’ Considerations when Designing Digital Instruction Units.
In Proceedings of the 16th International Conference of the Learning Sciences-ICLS 2022, pp. 227-234. International Society of the Learning Sciences.
Bar, C., Dorfman, B. S., & Yarden, A. (2022).
Introducing Authentic Datasets into the Biology Classroom: Teachers’ Considerations when Designing Digital Instruction Units.
In Proceedings of the 16th International Conference of the Learning Sciences-ICLS 2022, pp. 227-234. International Society of the Learning Sciences.
© כל הזכויות שמורות
תוכנית זאת פותחה במחלקה להוראת המדעים, מכון ויצמן למדע. התוכנית מומנה על ידי קרן אדי וג'ולס טראמפ כחלק מהמהלך של הקרן לקידום מצוינות בחטיבת הביניים. האתר עוצב ופותח על ידי היחידה לשירותי מחקר בחינוך (EduCore), המחלקה להוראת המדעים, מכון ויצמן למדע.