שאלון בנושא הוראת מדעי הנתונים ולמידת מכונה

שאלון בנושא הוראת מדעי הנתונים ולמידת מכונה
במסגרת מחקר העוסק בתפיסות מורים לגבי הוראת מדעי הנתונים ולמידת מכונה במגמת מדעי המחשב בתיכון, המתבצע במחלקה להוראת המדעים במכון ויצמן למדע, ברצוננו ללמוד על עמדותיכם.ן, המורות והמורים למדעי המחשב, לגבי הוראת חלופה זו .

מדעי הנתונים ולמידת המכונה מהווים את היסוד לטכנולוגיות בינה מלאכותית המשפיעות כיום על מגוון רחב של תחומים – עסקים, רפואה, פיננסים, תחבורה ועוד. תכנית לימודים העוסקת בתחום זה מאפשרת לתלמידים להבין את עקרונות היסוד של אלגוריתמים ומודלים סטטיסטיים בשילוב יישום מעשי, ומקנה להם כלים לפתרון בעיות ולטיפול באתגרים טכנולוגיים בתחום הבינה המלאכותית.

מטרת המחקר היא לאפיין את התמיכות והחסמים אותם חווים המורים שמלמדים תוכנית חדשנית זו, לצד הבנת התפיסות של המורים למדעי המחשב לגבי המאפיינים הייחודיים של הוראת התחום, לרבות שיטות הוראה ודרכים להתמודדות. ממצאי המחקר יספקו תובנות שיסייעו לשפר את ההכשרה המקצועית ותסייע בהטמעה מיטבית של הוראת מדעי הנתונים ולמידת מכונה במגמת מדעי המחשב.
לכן, הדעות , החששות , והרעיונות שלך.ן חשובים מאוד להצלחת המחקר!

נודה לך על מילוי השאלון הבא. השאלון הינו אנונימי.
זמן מילוי השאלון הוא כ-10-15 דקות.

תודה על שיתוף הפעולה,
ביאטריס מרשנסקי ופרופ' גיורא אלכסנדרון