דלג לתוכן
דף בית
על הפרויקט
מבוא
הבעיה
גישת ההוראה
תיאור הפרויקט
עקרונות פיתוח
מחקר
שאלות המחקר
כלים
פרסומים אקדמאיים
חומרים למורים ולתלמידים
מבוא
השקיית הכדור הצמא
הפעלת הכדור המתחמם
האכלת הכדור הרעב
מי אנחנו?
צוות הפרויקט
יצירת קשר
תפריט
דף בית
על הפרויקט
מבוא
הבעיה
גישת ההוראה
תיאור הפרויקט
עקרונות פיתוח
מחקר
שאלות המחקר
כלים
פרסומים אקדמאיים
חומרים למורים ולתלמידים
מבוא
השקיית הכדור הצמא
הפעלת הכדור המתחמם
האכלת הכדור הרעב
מי אנחנו?
צוות הפרויקט
יצירת קשר
Results
על הפרויקט
עקרונות פיתוח
עקרונות פיתוח מרכזיות
Learning experience contextualized in the issue
חוויות למידה המציגות את הסוגיות בהקשרן
תשומת לב ליחסים בין הגלובלי למקומי
הזדמנויות לבחינת הממדים המוסריים, הפוליטיים והכלכליים של הסוגיה
בחינת המגבלות של המדע וזמינותו ככלי לפתרון הבעיה
Culturally responsive
רגישות תרבותית
התייחסות לסוגיות של שוויון הזדמנויות
קידום צדק חברתי
חיבור לחוויות התלמידים, בבית ובקהילה
Practice oriented
פרקטיקות מדעיות
מידול (modeling)
ארגומנטציה
חקר מדעי
שימוש בנתונים ציבוריים
Prioritize student voice
תעדוף קולם של התלמידים
פיתוח פעלנות והנעה לפעולה (agency)
דיונים כיתתיים
התבססות על החוויות והרקע של התלמידים
פעילויות מסכמות בהדגשת פתרונות ונקודות מבט של תלמידים
לכידות בין יחידות ההוראה (קשרים בין יחידות והיבנות היחידות זו על זו)
עקרונות פיתוח נוספות
Included in every GC unit
בכל יחידת א"ג
הערכה מעצבת
הדגשת הזדמנויות מקצועיות
Look for opportunities
חיפוש הזדמנויות
אוריינות מידע ומדיה
חיבור למומחים חיצוניים
הבלטת טכנולוגיות שעשויות לסייע בפתרון בעיות
Design for teachers
מענה לצרכים של מורים:
התאמות אפשריות
חומרי רקע למורים