סוג פעילות: מפות חשיבה
פעילות מפות חשיבה מאפשרת להציג מידע בצורה גרפית של עץ עם צמתים לצורך סיעור מוחות, תיאור מושגים ותהליכים. להלן דוגמא
פעילות מפות חשיבה מאפשרת להציג מידע בצורה גרפית של עץ עם צמתים לצורך סיעור מוחות, תיאור מושגים ותהליכים. להלן דוגמא
מטלה היא סוג פעילות אשר תלמידים מתבקשים להגיש עבודה (בפורמט של קובץ / הקלדת תוכן / וידאו / סאונד) למורה,
ניתן להגדיר שאלת תיאור שתופיע לאורך לתלמידים על המסך בעת גלילת העמוד בבוחן, כלומר כאשר גוללים מטה את השאלה היא
שאלת "תיאור" מאפשרת להציג לתלמידים תוכן מסוים – קטע טקסט, תמונה או סרטון מוטמע, ללא דרישה לענות על שאלה ספציפית.
שאלה מסוג:"גרירה ושיחרור לתוך תמונה" היא שאלה שבה מופיעים תמונת רקע וטקסטים/תמונות אשר התלמיד יכול לגרור לאזורים שונים בתמונת הרקע.
רכיב שאלון נועד לאיסוף תשובות פשוט ונוח מהתלמידים מבלי לתת להם ציון ומשוב על תשובותיהם. שימוש ברכיב נותן למורה מיפוי
לעיתים אנו מעוניינים לצרף תלמידים לקורס באופן ידני ולא באמצעות מפתח ההרשמה. בתדריך זה נסקור אפשרות זו. הוספת תלמידים לקורס
סוגי משימות קיימים 4 סוגי בחנים כברירת מחדל: פעילות – במשימה לא יינתן ציון לתלמידים. במהלך המשימה לאחר
קורסים אשר שותפו למאגר הקורסים המשותף על ידי מורים, מאפשרים למורים עמיתים לצפות ולהעתיק לקורסים שבניהולם משאבים ופעילויות בקורס, ובמידה
יחידות ההוראה בקורס מאפשרות למורה לארגן ולהבנות את רצף הלמידה לתלמידים, לפי נושאים או זמנים או כל עקרון מסדר אחר.
כל שעליכם לעשות הוא למלא את הפרטים בטופס, ואנחנו נחזור אליכם בהקדם להמשך תהליך ההרשמה.
© כל הזכויות שמורות למחלקה להוראת המדעים, מכון ויצמן למדע