הופכים את הלמידה מרחוק לקרוב: נדון בשאלה מהם המרכיבים העיקריים הנחוצים בשיעור מקוון באמצעות מספר דוגמאות, תוך שימוש ב"כרטיסי כניסה" ועוד
עמית יוסוביץ: "מדידה מרחוק באמצעות direct measurement videos" – אציג
התנסות במדידה באמצעות סרטוני וידאו. פעילות שניתן לשלוח לתלמידים ללמידה מרחוק באמצעות סרטוני וידיאו בהילוך איטי
עליזה רוט: "הגבלת שני מטרים? לא בחדרים המקוונים – ניסוי מעבדה בנפרד, אך יחד בימים של הוראה מקוונת" – אתאר פעילות שכוללת ניסוי אישי של כל תלמידה בבית, עבודה בקבוצות קטנות בחדריzoom ריכוז תוצאות ולימוד כיתתי
גילית פורת ומיכל ולטר: "בעיניים פקוחות" – נציג שתי פעילויות שניתן לשלב בתחילת רצף הלמידה באלקטרוסטטיקה, מבוא וחוק קולון בעזרת גאוגברה והתנסות באמצעים הזמינים בכל בית
מיטל הנס: "מרעננים זיכרון" – סוף השנה הגיע, התלמידים "שכחו אלקטרוסטטיקה" … נציג דוגמא לשיעור לרענון הנושא
אנטרופיה כמדד לאופי של תהליכים פיסיקליים וכלי לטיפול בתפיסות שגויות. דוגמאות של חום וקול
נציג את הפעילות הגנרית "הפיזיקה של הסרטון" לניתוח שיטתי של סרטון המתאר תופעה פיזיקאלית ופעילות "נכון/לא נכון" בהקשר של הדמייה. נציע דרכים לשימוש מקוון בפעילויות
במהלך המפגש נתנסה כלומדים בתכנון מהלך הוראה מכוון לומד ולאחר מכן נתחיל בתהליך תכנון שכזה
ההצגה תתחלק לשני חלקים: בראשון נתאר ניסוי בית בנפילת גופים וניתוחו באמצעות טרקר במטרה להכריע מי צודק: אריסטו או גליליי. בחלק השני נתאר כיצד ניוטון מכריע בויכוח בין אריסטו לגליליי באמצעות פעילות מידול חישובי של נפילת גופים. הפעילויות מופיעה כיחידת לימוד בפטל "שער לפיזיקה" שכל מורה יכול לקבל קישור אליה
אורי ליבנה: " ללמוד א-סינכרונית עצמאית בשגרה ובקורונה" – דוגמה לשיעור על נגדים בטור ומקביל בגוגל פורמס + סימולטור. דיון וטיפול איכותי בטעינה ופריקה של קבל.
עבד מסאלחה: אתר המציג פעילות שמורכבת משלושה חלקים – חלק ראשון עבודה אישית – כולל שאלות סקר ושאלות מובילות . חלק שני עבודה קבוצתית שכולל עדכון תשובות מהחלק האישי וחלק שלישי דיון כיתתי והצגת הפתרון לבעיה
בואו לצפות בשני פרויקטים נבחרים המוצגים על ידי תלמידי יב והמנחה.
סיפורו של פיזיקאי ישראלי וגילוי היסוד ה-112. יחידה חדשה כאפשרות להערכה חלופית