במהלך המפגש נתנסה כלומדים בתכנון מהלך הוראה מכוון לומד ולאחר מכן נתחיל בתהליך תכנון שכזה
איך ניתן לשלב מעבדות בלמידה מרחוק – בדגש על הכנה לבגרות 5 יחידות
ההצגה תתחלק לשני חלקים: בראשון נתאר ניסוי בית בנפילת גופים וניתוחו באמצעות טרקר במטרה להכריע מי צודק: אריסטו או גליליי. בחלק השני נתאר כיצד ניוטון מכריע בויכוח בין אריסטו לגליליי באמצעות פעילות מידול חישובי של נפילת גופים. הפעילויות מופיעה כיחידת לימוד בפטל "שער לפיזיקה" שכל מורה יכול לקבל קישור אליה
אורי ליבנה: " ללמוד א-סינכרונית עצמאית בשגרה ובקורונה" – דוגמה לשיעור על נגדים בטור ומקביל בגוגל פורמס + סימולטור. דיון וטיפול איכותי בטעינה ופריקה של קבל.
עבד מסאלחה: אתר המציג פעילות שמורכבת משלושה חלקים – חלק ראשון עבודה אישית – כולל שאלות סקר ושאלות מובילות . חלק שני עבודה קבוצתית שכולל עדכון תשובות מהחלק האישי וחלק שלישי דיון כיתתי והצגת הפתרון לבעיה
בואו לצפות בשני פרויקטים נבחרים המוצגים על ידי תלמידי יב והמנחה.
סיפורו של פיזיקאי ישראלי וגילוי היסוד ה-112. יחידה חדשה כאפשרות להערכה חלופית
במהלך המפגש נתנסה כלומדים בתכנון מהלך הוראה מכוון לומד ולאחר מכן נתחיל בתהליך תכנון שכזה
הדגמה מרחוק של ניסויים לבגרות באמצעות ערכות התיכון הווירטואלי
במושב יציגו מספר מורים את רצפי ההוראה ללמידה מרחוק שעיצבו בסביבת פטל. המושב מיועד למורים המשתמשים בסביבת פטל ובמהלכו ישותפו רצפי ההוראה בסביבת העמיתים
מה ניתן לעשות בכיתה כדי לעודד יותר בנות ללמוד פיזיקה